Bussresa till Birsta/Ikea

Välkommen till vår traditionella trevlig bussresa till IKEA/ BIRSTA torsdagen den 24 november. Vi samarbetar även i år med Reumatikerföreningen.

Priset för resan tur och retur är endast 125 kronor. Anmäl dig i god tid till expeditionen, telefon 19247, senast onsdagen den 16 november

Vi kommer ner till Birsta lagom till att butiker och varuhus öppnar, strax efter klockan tio.

Den som vill kan starta med en riktigt bra frukost på IKEA för endast tio kronor. Det som brukar locka mest är dock IKEA:s prisvärda och smakliga julbord. Det har i skrivande stund inte gått att få exakt tid för när de första hungriga gästerna släpps fram, men det brukar vara kl 13.00. Förmodligen är det så även i år. För att vi ska få njuta av läckerheterna i lugn och ro startar återresan från IKEA klockan 16.00. Det brukar också vara kö för att få plats.

Så här ser tidsplanen ut.

09.30 påstigning vid Mac Donalds

10.10 Ankomst IKEA

16.00 Återresa från IKEA

16.30 Ankomst Härnösand

Välkommen till en trevlig dag!