Mona Boman

Ny ordförande

Ny ordförande i Härnösands Reumatikerförening är Mona Boman. Vi ser fram emot ett år med nya idéer och utveckling på alla plan för föreningen!

Mona skriver:

Som ny ordförande i Reumatikerföreningen i Härnösand, hoppas jag kunna leva upp till denna post med hjälp av övriga styrelseledamöter.

Jag önskar nu som ny ordförande kunna locka fler till våra sammankomster. Därför har vi i samarbete med Hjärt- och lungsjukas förening, Diabetes-föreningen och Lärarförbundet Seniorerna inlett ett samarrangemang som vi hoppas ska kunna leda till många glada stunder och fler deltagare vid våra resor och träffar. Glöm inte att anmäla er till vårsoarén och resan till tulpanodlingen!

Jag ser förväntansfullt fram mot en fin vår och stort deltagande i våra träffar och resor, inte bara i vår utan även resten av året. Kom gärna med förslag om vad ni vill göra till mig eller till någon annan i styrelsen.